![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/article_613.jpg)
Udstillingsvue. Foto: Anders Sune Berg
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/2443.jpg)
Det er stivhed og forloren klarhed, der hersker i udstillingens første del. På bagvæggen ses Torben Ribes reproduktioner af Per Kirkeby, understreget ved Ribes fingre, der er kommet med på en af kopierne. Foto: Anders Sune Berg
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/2449.jpg)
Mantraet, der fungerer som underbevidsthedens barrikade står højt og klart på bagvæggen i det kølige kontorlandskab. Foto: Anders Sune Berg
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/2450.jpg)
Tunnellen der fører fra rationaltitetens krakelerende højborg til underbevidsthedens legeplads. En effektiv visuel og kropslig oplevelse. Foto: Anders Sune Berg
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/2451.jpg)
Et glimt af Fie Norskers sølvpapirspik, Jeanette Ehlers videoværk, der sampler Faster Pussy Cat Kill Kill! og den russiske film Stalker af Tarkovsky og sidst Maiken Bents s.m.-briks. Foto: Anders Sune Berg
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/2452.jpg)
Tækkers underbevidstheds leg med fremtiden bringer kunstneren på forsiden af alverdens kunstmagasiner, imens han griner næsten hånligt på vej til banken. Foto: Anders Sune Berg