Artur Żmijewski: Blindly, 2010. Video. Courtesy the Artist, Foksal Gallery Foundation, Warsaw and Galerie Peter Kilchmann, Zurich. Pressefoto
Carl Gustav Jungs Røde Bog med illustrationer af indre billeder er den centrale nerve i udstillingen. Foto: Jan Falk Borup
Svenske Hilma af Klint (1862-1944) oplevede åbenbaringer som barn og fortsatte hele livet med at lave occulte værker. Foto: Jan Falk Borup
Krystalsamling af franske Roger Caillios (1913-1978). Foto: Jan Falk Borup
En videreudvikling af iconmaleriet af schweiziske Jean-Fréderic Schnyder. Foto: Jan Falk Borup
Schweiziske Emma Kunz (1862-1963) udviklede i 1930'erne en række geometriske motiver som skulle have helende kræfter. Foto: Jan Falk Borup
Engelske Sarah Lucas bruger nylonstrømper til udformningen af sine skulpturer. Foto: Jan Falk Borup
Ellen Altfest fra New York har specialisteret sig i hyperrealistiske malerier. Foto: Jan Falk Borup
Selvportræt som moder natur af østriske Maria Lassing (født 1919). Foto: Jan Falk Borup
Videostil fra polske Artur Żmijewski værk, hvor blinde maler indre billeder. Foto: Jan Falk Borup
Tavletegninger fra diverse foredrag af Rudolf Steiner (1861-1925). Foto: Jan Falk Borup
Performance skabt af engelske Tino Sehgal. Foto: Jan Falk Borup
Model af Marino Auritis Palazzo Enciclopedico. Foto: Jan Falk Borup
Dansk-vietnamske Danh Vos forladte katolske kirke. Foto: Jan Falk Borup
Vægtæpper fra kirken med aftegninger af de religiøse objekter, som har hængt på væggene. Foto: Jan Falk Borup
Amerikanske Jessica Jackson Hutchins falloslænestol. Foto: Jan Falk Borup
Svenske Linda Fregni Nagler optræder i rollen som samler og har skabt et arkiv af gamle portrætfotos af børn, hvor moderen er skjult af tæpper. Foto: Jan Falk Borup
Amerikanske Phyllis Galembo har fotograferet deltagere fra Winneba Fancy Dress Festival i Ghana. Foto: Jan Falk Borup
Ryan Trecartin startede på YouTube, før han trådte ind i kunstverden. Foto: Jan Falk Borup
Trecartins videoværker er indsat i forskellige urbane scenografier. Foto: Jan Falk Borup
Pawel Althamers skulpturer skal vise, at kroppen kun er beholder for sjælen. Foto: Jan Falk Borup