![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/article_2025.jpg)
Agnieszka Polska, fra serien Objects, 2008 (udsnit). Serien består af collager af fotografier fra 1950´erne og 1960´erne. Foto: Lærke Aarup.
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/7573.jpg)
Agnieszka Polska, fra serien Objects, 2008. Fotokollagerne er baseret på fundne fotografier fra 1950-1960 érne. Kunstneren har indsat forskellige objekter, som kunne være kunstneriske ´mesterværker´. Foto: Lærke Aarup.
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/7574.jpg)
Lara Baladi Diary of the Future - Rose (udsnit). Værket udspringer af den arabiske tradition for at spå i kaffegrums, og er kædet sammen med begivenheder omkring Baladis fars død. Foto: Lærke Aarup.
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/7575.jpg)
Lara Baladi Diary of the Future - Rose (udsnit). Foto: Lærke Aarup.
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/7576.jpg)
Lara Baladi Diary of the Future - Rose (udsnit), Foto: Lærke Aarup. Værket udspringer af den arabiske tradition for at spå i kaffegrums, og er kædet sammen med begivenheder omkring Baladis fars død. Foto: Lærke Aarup.
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/7588.jpg)
Agnieszka Polska Medical Gymnastics
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/7589.jpg)
Lucia Nimcova Double Coding. En af de scener, der i sin tid blev bortcensureret, men som nu optræder i Double Coding. Pressefoto.
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/7590.jpg)
Lucia Nimcova Double Coding. En af de scener, der i sin tid blev bortcensureret, men som nu optræder i Double Coding. Pressefoto.