Fra udstillingens plakat, udformet af Lasse Krog Møller.
Værker af Christian Danielewitz, Jonas Pihl, Søren Behncke og David Catherall i Stadsarkivets gamle trappeopgang. Øverst fane fra fortidens kulturfestival: Nordjyllands Udstillingen 1933 fra Stadsarkivets samling. Foto: Kristian Handberg.
Værker af Søren Behcnke, David Catherall og Johannes E Møller. Foto: Kristian Handberg.
Pernille Kapper Williams: Untitled (Spread: Parfum encre d'imprimerie). Foto: Kristian Handberg.
Nordjyllands Udstillingens fane over Søren Behncke: 'No More Cake' og Jonas Pihl: 'Plasmatisk Maskine'. Foto: Kristian Handberg
Værker af Kristian Handberg, Christian Vind og Lucia Nimcova mens der overspilles analoge optagelser til digitale formater på Stadsarkivet. Foto: Kristian Handberg.
En pastiche over jernbane-entusiasmens visuelle stil i Kristian Handbergs værk 'Flere forsvundne stationer'.
Anders Bojen & Kristoffer Ørum: 'Københavns Rådhus, 1892'.
Lasse Krog Møller: 'The Splash of a Drop (of Milk)'. Foto: Kristian Handberg.
Værker af Eva La Cour og Torben Ribe på det arbejdende arkiv. Foto: Kristian Handberg.
Peter Ole Pedersen: Revolution er kun et fattigt ord'. Blandt arkivets publikationer ses The Piccadilly Line # 2. Foto: Kristian Handberg.
Piccadillys montre-hyldest til Nordjyllands Udstillingen 1933. Foto: Kristian Handberg.
Montage af plakater fra Aalborgs nutidige gadebillede. Foto: Kristian Handberg.
Et historisk dokument: Revolutionær plakat af den dansk-amerikanske kunstner Stan Ejsing fra 1968. Et særoplag er vedlagt publikationen The Piccadilly Line # 2. Foto: Forlaget * [asterisk].
Fra plakatbogen The Piccadilly Line: Lucia Nimcovas værk 'Discussion about Democracy'. Foto: Forlaget * [asterisk]