![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/article_1858.jpg)
Neon-installationen, der bærer titlen på Astrid Gjesings projekt på Nørrebro. (foto: Astrid Gjesing)
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/6893.jpg)
På fransk ved Assistens Kirkegård, der med sin mangfoldighed af afdøde gennem tiden (250 år i 2010) er valgt som udgangspunkt for værket. (Foto: Mathias Kokholm)
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/6892.jpg)
Et tilfældigt møde med værket udenfor Assistens Kirkegård. (Foto: Astrid Gjesing)
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/6894.jpg)
På kinesisk på Blågårdsgade ved Blågårdsplads. Et område med en historie, der tæller utallige opgør mellem politi og indvandrere. (Foto: Astrid Gjesing)
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/6895.jpg)
På engelsk på Dronning Louises Bro, i fortovet ved lyskryds til Peblinge Dossering. (Foto: Astrid Gjesing)
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/6896.jpg)
På urdu ved Rådmandsgades Skole, i fortovet ved hovedindgang på Rådmandsgade. Skolen vil skabe udsyn og indsigt. Integration er ikke et særskilt område, men en naturlig del af at gå i skole. (foto: Astrid Gjesing)
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/6897.jpg)
På arabisk ved Brorsons Kirke, i fortovet på Rantzausgade. Et kirkeligt og musikalsk samlingssted for børn og unge. Kirken husede i 2009 afviste asylansøgere, der blev fjernet af politiet. (Foto: Astrid Gjesing)
![](https://kunsten.nu/wp-content/uploads/2015/12/6898.jpg)
Stenen før den blev lagt i fortovet ved Brorsons Kirke. (Foto: Astrid Gjesing)