Regitze Engelsborg Karlsen. Foto: Frida Gregersen.
Regitze Engelsborg Karlsen placerer de første ud af 1000 gipsfrøer i værket Da grænserne lukkede græd jeg. Foto: Frida Gregersen.
Detalje fra Da grænserne lukkede græd jeg. Foto: Frida Gregersen.
Regitze Engelsborg Karlsen overvejer placeringen af de første frøer. Foto: Frida Gregersen.
Morten Plesner: Kapillær klump [Knotweed structure No. 2], 2021. Foto: Morten Plesner.
SONY DSC
SONY DSC
Mette Borup Kristensen i værkets indledende udformning. Foto: Frida Gregersen.
Mandorlaen er et gammelt symbol på noget helligt fra mange kulturer. En portal, Et tegn der markeder det felt, hvor to verdener eller begreber mødes. Værket er skabt med fundne naturmaterialer på stedet samt gips.
Foto: Mette Borup Kristensen.
Nana Francisca i formgivningsprocessen. Foto: Frida Gregersen.
Nana Francisca Schottländer skaber et aftryk af ansigtet til udstillingen Kunst. Natur. Ritual, der udfolder i skoven i Rude. Foto: Frida Gregersen.
SONY DSC
Rullede aftryk af træstammer udgør fundamentet i skulpturen. Foto: Frida Gregersen.
Morten Plesner i formgivningsprocessen. Foto: Frida Gregersen.
SONY DSC
Træerne omkring bliver en del af skulpturen gennem leraftryk af deres stammer, der udgør de første lag i skulpturen. Foto: Frida Gregersen.
Mette Borup Kristensen med ler der er klar til at lave aftryk på Nana Franciscas krop. Foto: Frida Gregersen.
Aftryk med ler på Nana Franciscas krop under ritualet. Foto: Mette Borup Kristensen.
Kropsaftryk sættes sammen med aftryk fra træer i lerskulpturen Formskifter/Skovkrop. Foto: Mette Borup Kristensen.
De indsamlede birkeblade. Foto: Frida Gregersen.
Cecilie Westerberg i proces. Foto: Frida Gregersen.
Birkeblade giver en stærk gul farve og er meget lysægte. Foto: Frida Gregersen.
Stofstykkerne hænges til tørre. Foto: Frida Gregersen.
De farvede tekstiler hænger på ruten gennem skoven. Foto: Frida Gregersen.
Naturfilosof Carina Lyall. Foto: Frida Gregersen.