Periferi / Periphery, 2016. Loftinstallation, Xbunker. Foto: Anders Sune Berg
Installationsview fra Karin Linds aktuelle udstilling Periferi hos Xbunker i Sønderborg. Foto: Anders Sune Berg
Periferi / Periphery, 2016. Bearbejdede træsko. Foto: Anders Sune Berg
Hønsetråd/Nulpunkt / Chicken Wire/Zero, 2016. Foto: Anders Sune Berg
Hønsetråd/Nulpunkt / Chicken Wire/Zero, 2016. Foto: Anders Sune Berg
Tæt på Ingenting / Close To Nothing, 2016. Bearbejdede træsko. Foto: Anders Sune Berg
Tæt på Ingenting / Close To Nothing, 2016. Bearbejdede træsko. Foto: Anders Sune Berg
Mønster Brud / Pattern Break, 2016. Foto: Anders Sune Berg
Mønster Brud / Pattern Break, 2016. Foto: Anders Sune Berg
Karin Linds store udendørsværk Rotation af mennesker og landskab og er lavet til Naturstyrelsen i Faaborg i 2015, i samarbejde med Statens Kunstfond. Foto: Torben Petersen
Rotation af Mennesker og Landskab / Rotation of People and Landscape, 2016. Opført til Naturstyrelsen, Sydfyn. I samarbejde med Statens Kunstfond. Foto: Torben Petersen
Rotation af Mennesker og Landskab / Rotation of People and Landscape, 2016. Opført til Naturstyrelsen, Sydfyn. I samarbejde med Statens Kunstfond. Foto: Torben Petersen
Growth Eats Growth, 2012. Installation, Esbjerg Kunstmuseum. Foto: Karin Lind
Joints and Voids, 2012. Installation, t e k s a s. Foto: Erling Lykke Jeppesen
Time, u.t., 2006. Installation, Brænderigården, Viborg. Foto: Karin Lind
Udgangspunktet er SF-sten, lavet af beton. Værket er konstrueret som omrids af stenens facon og fremstår fyldt med ’luft’ eller ’ingenting’. Struktur uden Sted / Structure without a Place, 2005. Installation, Layer 5. Foto: Anders S. Berg
Fra en udsigtsbænk i parken tegner elementerne tilsammen billedet af en pavillon, der opløses i abstrakte konstruktioner, så snart man bevæger sig videre. Komposition i en Park, 2003. Installation, Layer 4. Foto: Anders Sune Berg
Komposition i en Park / Composition in a Parc, 2003. Installation, Layer 4. Foto: Anders Sune Berg
Lind har ovenpå det eksisterende gulv monteret et lag af parketstave, der indledt i et sildebensmønster, strækkes ud og lægges i et nøje beregnet forskydningsforhold. Temporary Spaces, 2003. Installation, Charlottenborg. Foto: Karin Lind
Midlertidige Rum / Temporary Spaces, 2003. Installation, Charlottenborg. Foto: Karin Lind
Dropped Ceiling, 1999. Installation, Overgaden. Foto: Planet Foto
Karin Lind. Foto: Peter Holm
Tæt på Ingenting / Close To Nothing, 2016. Bearbejdede træsko. Foto: Anders Sune Berg