Familiære objekter indgår i en kompleks identitetsdannelse i Danh Vos værker. Her Das Beste oder Nichts, 2010. Motoren fra kunstnerens far Phung Vo's Mercedes-Benz 190 (Foto: Anders Sune Berg)
Danh Vo: Oma Totem, 2008. Genstande, der udgjorde hjælpepakken Vos bedstemor modtog, da hun kom til Tyskland i 1980. (Foto: Anders Sune Berg)
Danh Vo: Oma Totem, 2008. Genstande, der udgjorde hjælpepakken Vos bedstemor modtog, da hun kom til Tyskland i 1980. (Foto: Anders Sune Berg)
Danh Vo: Milky Way, 2010. 150 glasdias fra den første amerikanske vandring på månen. (Foto: Anders Sune Berg)
Danh Vo: Milky Way, 2010. 150 glasdias fra den første amerikanske vandring på månen. Igen illustrerer værket trangen til at forstå sig selv i forhold til et større hele. (Foto: Anders Sune Berg)
Udstillingsvue fra Hip Hip Hurra. Udstillingens lys kommer kun fra de udstillede værker. (Foto: Anders Sune Berg)
Vos professor på Kunstakademiet, Peter Bonde, anbefaler på det kraftigste ikke at lade Vo male. Danh Vo: Self Portrait (Peter), 2005, (Courtesy Galerie Isabella Bortolozzi, Berlin)