A Kassen: Terrazzo Floor, 2011. En knust statue ender som terrazzogulv i et galleri. Pressefoto.
A Kassen: fra venstre mod højre: Søren Petersen, Tommy Petersen, Christian Bretton-Meyer og Morten Steen Hebsgaard. Pressefoto.
Flip Facade, 2010. I 2007 brændte en bygning ned på torvet i Nykøbing Falster. Facaden, som fik lov til at stå for at skjule den tomme grund, vendte A Kassen på hovedet. Pressefoto.
Flip Facade forvandler et symbol på økonomisk afmatning og spekulation til noget positivt. Fra at være en skamplet forekommer facaden nu nærmest skulpturel.
Drip, 2006. Fra en kunstig vandskade i loftet drypper det med hvidvin. En statist fanger dråberne i et glas. Pressefoto.
Equalize, 2011. Pressefoto.
Equalize, 2011. Pressefoto.
Terrazzo Floor, 2011.En marmorstatue fjernes fra sine vante omgivelser og fotograferes i et galleri.
Terrazzo Floor, 2011. Statuen knuses, blandes med cement og hældes ud over gulvet i galleriet som et traditionelt terrazzogulv. Fotografiet af statuen udstilles sammen med gulvet.
Window to the World, 2009, glas fra facaden på den prisvindende bygning, som huser museet MUSAC i León, fjernes og installeres i museet.
Window to the World, 2009, vindusglasset installeres som automatiske skydedører, som aktiveres af publikums bevægelser. Pressefoto.
Minus roof, 2009, dele af taget er fjernet på et galleri. Publikum blev tilbudt en flyvetur hen over galleriet uden tag og kunne betragte publikum i galleriet og omvendt. Pressefoto.
Minus roof, 2009, udsigt fra flyet til galleriet Wysing Arts Centre. Pressefoto.
Pigeons portal, 2008. En korridor forbinder de to vinduer i kirkebygningen, og gør det muligt for duer at krydse udstillingsrummet. Pressefoto.
Pigeons portal set udefra, 2008. Pressefoto.
View from below, 2008. Et bord og stole samt et par sko støbt ned i cementen fra et tilstødende lokale. Aftrykkene kan se på gallerivæggen. Pressefoto.
View from below, 2008. En statist siddende i det tilstødende lokale har de nedstøbte sko på i udstillingens åbningstider. Pressefoto.
Endless Döner, 2007. Kokke på en række restauranter formede en kebab til billedhuggeren Brancusis hovedværk Den uendelige søjle. Kebabsøjlen blev serveret til gæsterne, som ikke var klar over, at de deltog i en performance.