Taryn Simon, Zahra/Farah, 2007. Et værk der illustrerer, den alvor, som Speech Matters italesætter. (Pressefoto, Den Danske Pavillon)
Han Hoogerbrugge, Quatrosopus, 2011 (still, Den Danske Pavillon).
Jan Švankmajer, The Garden, 1968 (still, Den Danske Pavillon))
Lilibeth Cuenca Rasmussen, Afghan Hound, 2011. (Foto: Jan Falk Borup)
Robert Crumb, When the Niggers take over America, 1993. (Pressefoto, Den Danske Pavillon)
Lilibeth Cuenca Rasmussen, Afghan Hound, 2011. (Foto: Jan Falk Borup)
Murværket Imposition Symphony af Stelios Faitakis markerer effektivt ytringsfrihedens lange og konfliktfyldte historie.. (Foto: Matthias Hvass Borello)
Johannes af Tavsheden (v, Ayreen Anastas & Rene Gabri), Why Do You Want To Know My Name?. (Foto: Jan Falk Borup)
FOS, Osloo, 1999/2011, Den Danske Pavillon. (Foto: Jan Falk Borup)
Zhang Dali, A Second History, 2003-2010 peger på foto-manipulationens magt i et lukket samfund. (Pressefoto, Den Danske Pavilion)
Installationsview, Taryn Simon, An American Index of the Hidden and Unfamiliar, der tæller kernekraft, Playboy, genmanipultaioner og plastik-kirurgi. (Pressefoto, Den Danske Pavilion)